Результати освітньої діяльності за 2020/2021 навчальний рік
Навчальні досягнення здобувачів освіти 1-2-х класів оцінюються вербально, для здобувачів освіти 3-х класів
застосовується формувальне та
підсумкове оцінювання.
Серед здобувачів освіти
4-х класів 5 здобувачів освіти (11 %) навчаються на високому
рівні, 28 здобувачів освіти (62%) – на достатньому, 12 здобувачів освіти (27%)
– на середньому рівні. Рівень
компетентності здобувачів освіти 4-х класів складає 73 %. У порівнянні з І семестром минулого
навчального року (57,6%) показник збільшився
на 15,4 %, що свідчить про збільшення рівня навчальних досягнень здобувачів
освіти початкової школи.
Серед учнів 5-9-х класів найвищий рівень компетентності
показали учні 5-А (59%), 6-А клас (67 %), 5-Б клас (45%), 9 клас (45%).
Найнижчий – у 7-Б класі (15%), 8 класі (30%), 6-Б класі (30%). Загалом, у 5-9-х
класах рівень компетентності складає 47%, що на 2% нище за 2019/2020
навчального року.
Викликає
занепокоєння рівень навчальних
досягнень здобувачів освіти 7-Б класу, 4 здобувача освіти з яких мають
початковий рівень навчальних досягнень та 6-Б класу- 2 здобувача освіти з
початковим рівнем навчальних досягнень.
Рівень
навчальних досягнень учнів за рік подано в таблиці:
Клас |
К-сть учнів (на кінець семестру) |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
4-А |
27 |
3/11% |
19/70% |
5/19% |
- |
4-Б |
18 |
2/11% |
9/47% |
7/42% |
- |
5-А |
29 |
4/14% |
13/45% |
11/38% |
1/3% |
5-Б |
29 |
3/10% |
10/35% |
15/52% |
1/3% |
6-А |
27 |
3/11% |
15/56% |
9/33% |
- |
6-Б |
27 |
4/15% |
4/15% |
17/63% |
2/7% |
7-А |
25 |
1/4
% |
6/24% |
17/68% |
1/4 % |
7-Б |
26 |
1/4 % |
5/19% |
16/62% |
4/15% |
8 |
27 |
- |
8/30% |
19/70% |
- |
9 |
33 |
- |
15/45% |
18/55% |
- |
Всього |
268 |
21/8% |
104/39% |
134/50% |
9/3% |
Загалом,
рівень компетентності учнів 4-9-х класів складає - 47%,що на 2% нище, ніж
минулого року.
Результати освітньої діяльності за І семестр 2020/2021 навчальний рік
Навчальні досягнення здобувачів освіти 1-2-х класів оцінюються вербально, для здобувачів освіти 3-х класів
застосовується формувальне та
підсумкове оцінювання.
Серед здобувачів освіти
4-х класів 5 здобувачів освіти (11 %) навчаються на високому
рівні, 26 здобувачів освіти (57%) – на достатньому, 14 здобувачів освіти (31%)
– на середньому рівні, 1 (2%) здобувач освіти – на початковому рівні. Рівень компетентності учнів 4-х класів складає 67 %. У
порівнянні з І семестром минулого навчального року (56%) показник збільшився на 11%, що свідчить про збільшення рівня
навчальних досягнень здобувачів освіти початкової школи.
Серед учнів 5-9-х класів найвищий рівень компетентності
показали учні 5-А (59%), 6-А клас (52 %), 5-Б клас (38%), 7-А клас (32%).
Найнижчий – у 7-Б класі (15%), 8 класі (26%), 9 класі (27%), 6-Б класі (27%).
Загалом, у 5-9-х класах рівень компетентності складає 40%, що на 2% вище за І
семестр 2019/2020 навчального року. Порівняно з минулим роком (25 здобувачів
освіти -8%) зменшилась кількість
здобувачів освіти, які мають початковий рівень навчальних досягнень (14 здобувачів
освіти – 5%).
Викликає
занепокоєння рівень навчальних
досягнень здобувачів освіти 7-Б класу, 4 здобувача освіти з яких мають
початковий рівень навчальних досягнень та 8 класу- 3 здобувача освіти з
початковим рівнем навчальних досягнень.
Рівень
навчальних досягнень учнів за І семестр подано в таблиці:
Клас |
К-сть учнів (на кінець семестру) |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
4-А |
27 |
3/11% |
17/63% |
6/22% |
1/4 % |
4-Б |
19 |
2/11% |
9/47% |
8/42% |
- |
5-А |
27 |
2/7% |
14/52% |
10/3% |
1/3% |
5-Б |
29 |
1/3% |
10/35% |
17/59% |
1/3% |
6-А |
27 |
1/4% |
13/48% |
12/44% |
1/4 % |
6-Б |
26 |
1/4% |
6/23% |
17/65% |
2/8% |
7-А |
25 |
- |
8/32% |
16/64% |
1/4 % |
7-Б |
26 |
- |
4/15% |
18/69% |
4/15% |
8 |
27 |
- |
7/26% |
17/63% |
3/11% |
9 |
33 |
- |
9/27% |
24/73% |
- |
Всього |
266 |
10/4% |
97/36% |
145/55% |
14/5% |
Порівняно
з минулим роком рівень компетентності учнів 4-9-х класів збільшився на 2% і
складає 40%.
Клас
|
К-сть
|
Високий рівень
|
Достатній рівень
|
Середній рівень
|
Початковий рівень
|
||||
3-А
|
27
|
2
|
7%
|
14
|
52%
|
11
|
41%
|
-
|
-
|
3-Б
|
25
|
2
|
8%
|
11
|
44%
|
12
|
48%
|
-
|
-
|
4-А
|
28
|
3
|
11%
|
16
|
57%
|
9
|
32%
|
-
|
-
|
4-Б
|
24
|
3
|
12%
|
9
|
38%
|
12
|
50%
|
-
|
-
|
5-А
|
24
|
1
|
4%
|
12
|
50%
|
10
|
42%
|
1
|
4%
|
5-Б
|
25
|
1
|
4%
|
11
|
44%
|
12
|
48%
|
1
|
4%
|
6
|
34
|
2
|
6%
|
10
|
29%
|
21
|
62%
|
1
|
3%
|
7-А
|
23
|
-
|
-
|
4
|
17%
|
19
|
83%
|
-
|
-
|
7-Б
|
21
|
-
|
-
|
2
|
9%
|
14
|
67%
|
5
|
24%
|
8-А
|
21
|
2
|
10%
|
9
|
43%
|
8
|
38%
|
2
|
9%
|
8-Б
|
17
|
2
|
12%
|
1
|
6%
|
11
|
65%
|
3
|
17%
|
9
|
29
|
2
|
7%
|
5
|
17%
|
16
|
56%
|
6
|
20%
|
|
298
|
20
|
7%
|
104
|
35%
|
155
|
52%
|
19
|
6%
|
Конкурси
Роки
|
2017/2018
н.р.
|
2018/2019
|
||||||||
Всього учасни-ків
|
Місця
|
Всього
учас-ників
|
Місця
|
|||||||
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
|||||
Олімпіади
|
||||||||||
І етап
|
216
|
18
|
9
|
19
|
112
|
15
|
23
|
34
|
||
ІІ етап
|
15
|
-
|
-
|
5
|
19
|
2
|
1
|
2
|
||
ІІІ етап
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
||
Знавці української
мови
|
||||||||||
шкільний етап
|
35
|
4
|
4
|
3
|
84
|
4
|
6
|
6
|
||
міський етап
|
-
|
-
|
-
|
|
4
|
-
|
-
|
-
|
||
Міжнародний
мовно-літературний конкурс ім. Т.Г.Шевченка
|
||||||||||
шкільний етап
|
25
|
4
|
1
|
1
|
19
|
4
|
1
|
3
|
||
міський етап
|
4
|
-
|
-
|
1
|
|
|
|
|
||
Турнір юних математиків
|
||||||||||
|
2
|
1
|
-
|
1
|
3
|
-
|
-
|
1
|
||
Результати освітньої діяльності за 2017/2018 навчальний рік
Навчальні досягнення учнів 1-2-х класів оцінювалися вербально. Серед учнів 3-4-х класів 10 учнів (9,9%) навчаються на високому рівні, 47 учнів (46%) – на достатньому, 44 учня (43%) – на середньому рівні, відсутні учні на початковому рівні. Рівень компетентності учнів 3-4-х класів складає 56%. У порівнянні з ІІ семестром минулого навчального року (47%) показник збільшився на 9%, що свідчить про ріст навчальних досягнень учнів початкової школи.
Серед учнів 5-9-х класів найвищий рівень компетентності показали учні 6-А (56%) та 7-А класів (50 %). Найнижчий – у 6-Б класі (15%), 7-Б клас (22%), 8 клас (25%). Загалом, у 5-9-х класах рівень компетентності складає 35%, що на 7% вище за І семестр 2017/2018 навчального року. Набагато зменшилось кількість учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень -15 учнів (4%) у порівняні з І семестром - 36 учнів (12,5%).
Рівень навчальних досягнень учнів за 2017/2018 навчальний рік подано в таблиці:
Клас
|
К-сть
|
Високий рівень
|
Достатній рівень
|
Середній рівень
|
Низький рівень
|
||||
3-А
|
28
|
3
|
11%
|
14
|
50%
|
11
|
39%
|
-
|
-
|
3-Б
|
27
|
3
|
11%
|
11
|
41%
|
13
|
48%
|
-
|
-
|
4-А
|
23
|
2
|
9%
|
13
|
56%
|
8
|
35%
|
-
|
-
|
4-Б
|
23
|
2
|
9%
|
9
|
39%
|
12
|
52%
|
-
|
-
|
5-
|
21
|
1
|
5%
|
7
|
33%
|
13
|
62%
|
-
|
-
|
5-Б
|
16
|
1
|
6%
|
6
|
37%
|
9
|
56%
|
-
|
-
|
6-А
|
23
|
1
|
4%
|
12
|
52%
|
10
|
43%
|
-
|
-
|
6-Б
|
20
|
-
|
-
|
3
|
15%
|
17
|
85%
|
-
|
-
|
7-А
|
22
|
2
|
9%
|
9
|
41%
|
11
|
50%
|
-
|
-
|
7-Б
|
18
|
2
|
11%
|
2
|
11%
|
13
|
72%
|
1
|
6%
|
8
|
32
|
1
|
3%
|
7
|
22%
|
17
|
53%
|
7
|
22%
|
9
|
33
|
1
|
3%
|
10
|
30%
|
15
|
46%
|
7
|
21%
|
Загалом, рівень компетентності учнів 3-9-х класів складає 38%, що на 7% вище, ніж минулого року.
Певних успіхів досягли учні у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад. Порівняльний аналіз участі у конкурсах, олімпіадах:
Конкурси
Роки
|
2016/2017 н.р.
|
2017/2018 н.р.
|
||||||
Всього учасни-ків
|
Місця
|
Всього
учас-ників
|
Місця
|
|||||
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
|||
Олімпіади
|
||||||||
І етап
|
197
|
19
|
39
|
31
|
216
|
18
|
9
|
19
|
ІІ етап
|
14
|
-
|
-
|
4
|
15
|
-
|
-
|
4
|
ІІІ етап
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Знавці
української мови
|
||||||||
шкільний етап
|
89
|
4
|
5
|
4
|
35
|
4
|
4
|
3
|
міський етап
|
4
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Міжнародний
мовно-літературний конкурс ім. Т.Г.Шевченка
|
||||||||
шкільний етап
|
28
|
5
|
4
|
6
|
25
|
4
|
1
|
1
|
міський етап
|
5
|
-
|
-
|
1
|
4
|
-
|
-
|
1
|
Турнір юних математиків
|
||||||||
3
|
-
|
-
|
1
|
2
|
1
|
-
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар