Протидія булінгу у закладі








ЗАТВЕРДЖЕНО                                              Директор гімназії №14                                                  Херсонської міської ради                                                         ______Оксана ГЕРАСИМОВА



ЗАХОДИ

щодо профілактики булінгу

на 2021/2022 навчальний рік


з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Віповідальний

1

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

упродовж року

Класні керівники, класоводи,

практичний психолог гімназії

Шершень Т.І.

2

Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

упродовж року

Класні керівники

3

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Класні керівники

вересень

Заступник директора з ВР

Підлубна О.П.

4

Заняття з елементами тренінгу для батьків «Ефективне спілкування в родині»

Батьки здобувачів освіти

листопад

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

5

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Учні 1 – 9 класів

упродовж

 І семестру

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

6

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

листопад, квітень

Директор гімназії 

Герасимова О.П.

7

Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

грудень

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

8

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

упродовж

 І семестру

Заступник директора з ВР

Підлубна О.П.

9

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

Учні 1 – 4 класів

Упродовж семестру

Класоводи

10

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

Учні 1 – 9 класів

Упродовж року

Класні керівники та класоводи

11

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

Учні 1 – 9 класів

Упродовж року

Класоводи, вчителі літератури, історії

12

Діагностика стану психологічного клімату класів

Учні 1 – 9 класів

Упродовж року

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

13

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

14

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Психолог гімназії

Шершень Т.І.

15

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 

Батьки здобувачів освіти

Травень


Класні керівники та класоводи

16

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки здобувачів освіти

Травень

Психолог гімназії

Шершень Т.І.


          

             Заступник директора                                                                     Оксана  ПІДЛУБНА

                з виховної роботи


 




 

 

 

 




















ЗАТВЕРДЖЕНО                                              Директор гімназії №14                                                  Херсонської міської ради                                   ____Оксана ГЕРАСИМОВА

 

 

ЗАХОДИ

щодо профілактики булінгу

на ІІ семестр 2020/2021 навчального року

 

з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Віповідальний

1

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

упродовж року

Класні керівники, класоводи,

практичний психолог гімназії

Діжур Н.В.

2

Тренінг «Кібербулінг – загроза ХХІ ст»

Учні 7 – 9

класів

Березень

Шкільний офіцер поліції

Луняка І.О.

3

Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

Березень

Класні керівники

4

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Класні керівники

вересень

Заступник директора з ВР

Підлубна О.П.

5

Заняття з елементами тренінгу для батьків «Ефективне спілкування в родині»

Батьки здобувачів освіти

Березень

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

6

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Учні 1 – 9 класів

упродовж

 І семестру

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

7

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор гімназії

Герасимова О.П.

8

Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Квітень

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

9

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж семестру

Заступник директора з ВР

Підлубна О.П.

10

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

Учні 1 – 4 класів

Упродовж семестру

Класоводи

11

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Класні керівники та класоводи

12

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Класоводи, вчителі літератури, історії

13

Діагностика стану психологічного клімату класів

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

14

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

15

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Учні 1 – 9 класів

Упродовж семестру

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

16

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 

Батьки здобувачів освіти

Травень

Класні керівники та класоводи

17

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки здобувачів освіти

Травень

Психолог гімназії

Діжур Н.В.

 

         

             Заступник директора                                                                     Оксана  ПІДЛУБНА

                з виховної роботи


 
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
у Херсонській гімназії №14
Херсонської міської ради

Якщо дитина стала свідком булінгу школі, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.
Окрім цього, дитина може звернутись:
§  на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей;
§  до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді;
§  Національної поліції України;
§  Центру надання безоплатної правової допомоги.
Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити директора школи незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.


Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
 Після отримання звернення, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.
Директор школи:
1. Розглядає таке звернення та реєструє у журналі обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення;
2.   З’ясовує усі обставин булінгу відповідно до Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення, затвердженого спільним наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров’я України № 564/836/945/577;
3.  Скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.
Але за будь-якого рішення комісії директор школи забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.
Новоприйнятий Закон  передбачає низку штрафів за цькування
Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.
Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 - 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.
Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.




План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в школі



З А Т В Е Р Д Ж У Ю
Директор школи
___________ Н.Є.Біль
05 березня 2019 року

ЗАХОДИ
щодо профілактики булінгу
на ІІ семестр 2018/2019 навчального року

з/п
Назва заходу
Цільова аудиторія
Термін виконання
Віповідальний
1
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.
Усі категорії учасників освітнього процесу
Упродовж року
Класні керівники, класоводи,
практичний психолог школи
Діжур Н.В.
2
Тренінг «Кібербулінг – загроза ХХІ ст»
Учні 7 – 9
класів
Березень
Шкільний офіцер поліції
Луняка І.О.
3
Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах
Батьки здобувачів освіти
Березень
Класні керівники
4
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »
Класні керівники
Березень
Заступник директора з ВР
Підлубна О.П.
5
Заняття з елементами тренінгу для батьків «Ефективне спілкування в родині»
Батьки здобувачів освіти
Березень
Психолог школи
Діжур Н.В.
6
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Психолог школи
Діжур Н.В.
7
Контроль стану попередження випадків  булінгу
Нарада при директорі
Квітень
Директор школи
Біль Н.Є.
8
Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу»
Педагогічний колектив
Квітень
Психолог школи
Діжур Н.В.
9
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
Педагогічний колектив
Упродовж семестру
Заступник директора з ВР
Підлубна О.П.
10
Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків
Учні 1 – 4 класів
Упродовж семестру
Класоводи
11
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Класні керівники та класоводи
12
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Класоводи, вчителі літератури, історії
13
Діагностика стану психологічного клімату класів
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Психолог школи
Діжур Н.В.
14
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Психолог школи
Діжур Н.В.
15
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу
Учні 1 – 9 класів
Упродовж семестру
Психолог школи
Діжур Н.В.
16
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 
Батьки здобувачів освіти
Травень
Класні керівники та класоводи
17
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
Батьки здобувачів освіти
Травень
Психолог школи
Діжур Н.В.


Немає коментарів:

Дописати коментар